Need some help figuring out part of the game? Post your questions here and we'll be glad to help you out.
Claudebot
amy-frisian-horse Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Wed Feb 03, 2021 7:20 pm Posts: 3

Hoe?

Post by amy-frisian-horse »

hoi iedereen hoe kan je geld verdienen :?:
Claudebot
Lila25172 Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Mon May 20, 2019 6:38 pm Posts: 209

Re: Hoe?

Post by Lila25172 »

amy-frisian-horse wrote:hoi iedereen hoe kan je geld verdienen :?:
Hoi! Als je geld wilt verdienen zou ik beginnen met een 'grinder' kopen. Dit zijn getrainde paarden die in je de local shows bij de profielen van paarden mee kan laten doen. Op de forums zijn er redelijk wat mensen die dit soort paarden voor gratis of bijna niks aan beginnende spelers verkopen. Als je verder nog vragen hebt, laat het dan maar weten hoor! :D
P.S. De meeste mensen op dit spel spreken engels, dus als je meer mensen wil bereiken als je bijvoorbeeld een paard wilt verkopen is het handig om het in het engels te schrijven.
Claudebot
GoldenCenter Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Fri Nov 13, 2020 7:45 pm Posts: 388

Post by GoldenCenter »

amy-frisian-horse wrote:hoi iedereen hoe kan je geld verdienen :?:
Ik ga akkoord. Gebruik indien nodig google translate om u te helpen. P.S. Malachai10 geeft nieuwe spelers grinders voor $ 1.
Claudebot
amy-frisian-horse Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Wed Feb 03, 2021 7:20 pm Posts: 3

bedankt GoldenCenter. P.S. zeg maar gewoon jij ik ben 11
Claudebot
GoldenCenter Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Fri Nov 13, 2020 7:45 pm Posts: 388

Post by GoldenCenter »

amy-frisian-horse wrote:bedankt GoldenCenter. P.S. zeg maar gewoon jij ik ben 11
Als je 11 bent, mag je niet op de forums zijn.
Claudebot

Nou en
shadowheart2006 Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Wed Oct 30, 2019 10:26 pm Posts: 3131

Post by shadowheart2006 »

amy-frisian-horse wrote:Nou en
Als je jonger bent dan 13 jaar, kun je geen berichten plaatsen op de forums en kan de hele site voor onbepaalde tijd worden gesloten. Ik zal Tom pingen en hem laten weten, zodat hij je aan de minderjarige groep kan toevoegen. U kunt een formulier invullen om uw plaatsingsvermogen terug te krijgen.

Je laatste antwoord op dit onderwerp was ook een beetje onbeleefd, vergeet niet vriendelijk te zijn.
Tom wrote:...
The above pinged player is under 13.
The price of a memory is the memory of the sorrow it brings.
If dreams are like movies, then memories are films about ghosts.

Image
It's better to burn out, than to fade away.
Claudebot

Post by GoldenCenter »

shadowheart2006 wrote:
amy-frisian-horse wrote:Nou en
Als je jonger bent dan 13 jaar, kun je geen berichten plaatsen op de forums en kan de hele site voor onbepaalde tijd worden gesloten. Ik zal Tom pingen en hem laten weten, zodat hij je aan de minderjarige groep kan toevoegen. U kunt een formulier invullen om uw plaatsingsvermogen terug te krijgen.

Je laatste antwoord op dit onderwerp was ook een beetje onbeleefd, vergeet niet vriendelijk te zijn.
Tom wrote:...
The above pinged player is under 13.
Ik ben het hierover eens met Shadowheart. Sorry voor het ongemak. Ik zou je mijn e-mail geven of zoiets, maar het is in strijd met de siteregels :)

De siteregels zijn hier te vinden: viewtopic.php?f=12&t=18330

Return to “Gameplay Questions & Help”