Hoe?
hoi iedereen hoe kan je geld verdienen 

Re: Hoe?
Hoi! Als je geld wilt verdienen zou ik beginnen met een 'grinder' kopen. Dit zijn getrainde paarden die in je de local shows bij de profielen van paarden mee kan laten doen. Op de forums zijn er redelijk wat mensen die dit soort paarden voor gratis of bijna niks aan beginnende spelers verkopen. Als je verder nog vragen hebt, laat het dan maar weten hoor!amy-frisian-horse wrote:hoi iedereen hoe kan je geld verdienen

P.S. De meeste mensen op dit spel spreken engels, dus als je meer mensen wil bereiken als je bijvoorbeeld een paard wilt verkopen is het handig om het in het engels te schrijven.

Ik ga akkoord. Gebruik indien nodig google translate om u te helpen. P.S. Malachai10 geeft nieuwe spelers grinders voor $ 1.amy-frisian-horse wrote:hoi iedereen hoe kan je geld verdienen

bedankt GoldenCenter. P.S. zeg maar gewoon jij ik ben 11

Als je 11 bent, mag je niet op de forums zijn.amy-frisian-horse wrote:bedankt GoldenCenter. P.S. zeg maar gewoon jij ik ben 11

Nou en

Als je jonger bent dan 13 jaar, kun je geen berichten plaatsen op de forums en kan de hele site voor onbepaalde tijd worden gesloten. Ik zal Tom pingen en hem laten weten, zodat hij je aan de minderjarige groep kan toevoegen. U kunt een formulier invullen om uw plaatsingsvermogen terug te krijgen.amy-frisian-horse wrote:Nou en
Je laatste antwoord op dit onderwerp was ook een beetje onbeleefd, vergeet niet vriendelijk te zijn.
The above pinged player is under 13.Tom wrote:...
The price of a memory is the memory of the sorrow it brings.
If dreams are like movies, then memories are films about ghosts.
If dreams are like movies, then memories are films about ghosts.

It's better to burn out, than to fade away.

Ik ben het hierover eens met Shadowheart. Sorry voor het ongemak. Ik zou je mijn e-mail geven of zoiets, maar het is in strijd met de siteregelsshadowheart2006 wrote:Als je jonger bent dan 13 jaar, kun je geen berichten plaatsen op de forums en kan de hele site voor onbepaalde tijd worden gesloten. Ik zal Tom pingen en hem laten weten, zodat hij je aan de minderjarige groep kan toevoegen. U kunt een formulier invullen om uw plaatsingsvermogen terug te krijgen.amy-frisian-horse wrote:Nou en
Je laatste antwoord op dit onderwerp was ook een beetje onbeleefd, vergeet niet vriendelijk te zijn.
The above pinged player is under 13.Tom wrote:...

De siteregels zijn hier te vinden: viewtopic.php?f=12&t=18330