Need some help figuring out part of the game? Post your questions here and we'll be glad to help you out.
Claudebot
Skye2020 Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Thu Jun 04, 2020 7:33 am Posts: 1

Boekjes

Post by Skye2020 »

Hoi hoi,

Ik heb dus een boek gekocht, maar hoe gebruik ik die???

HELP

groetjes van een groentje, Skye
PeacefulOreo Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Fri Sep 07, 2018 7:55 pm Posts: 4984
Website: https://sites.google.com/view/wildhorseridgestables/home

Re: Boekjes

Post by PeacefulOreo »

Skye2020 wrote:Hoi hoi,

HELP

I'm using Google Translate. What book is it? Is it a breed evaluation? If so, go to a horse's page and find the tab that says "Eval" and that's where you evaluate your horse. It compares your horse to multiple horses of that breed. If you are talking about the discipline book, it doesn't work yet.

Ik gebruik Google Translate. Welk boek is het? Is het een rasevaluatie? Als dat zo is, ga dan naar de pagina van een paard en zoek het tabblad "Eval" en daar evalueer je je paard. Het vergelijkt je paard met meerdere paarden van dat ras. Als je het hebt over het discipline boek, dan werkt het nog niet.
Last edited by PeacefulOreo on Thu Jun 04, 2020 5:34 pm, edited 1 time in total.
Claudebot
spottedleaf10 Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Mon Apr 27, 2020 11:30 pm Posts: 1191

Re: Boekjes

Post by spottedleaf10 »

Hey Skye! Ik heb google translate gebruikt, dus dit kan verkeerd zijn, wees geduldig! Je gebruikt het boek door ... laat me eigenlijk dieper ingaan. Wanneer je naar het profiel van een paard gaat, heb je een paar tabbladen: info, Lokale shows, Stamboom, Nakomelingen, Galerij, Eval, Comformation. Klik op Eval en het zal je vragen om te selecteren welk boek je wilt gebruiken. Klik daarop en klik vervolgens op "Evalueren" en het zal u vertellen dat paarden voor het ras beoordelen. Als u een nieuw ras wilt creëren, zijn deze boeken nuttig omdat u ouders wilt fokken die beide een 5-classificatie hebben voor het nieuwe ras, zodat ze eerder geneigd zijn het te creëren. Ik hoop dat dit helpt!
Skye2020 wrote:Hoi hoi,

HELP

Return to “Gameplay Questions & Help”