Malakai10 Offline Visit My Farm Visit My Farm Joined: Wed Oct 14, 2015 4:05 pm Posts: 2399

nye spillere

Post by Malakai10 »

Jeg snakker ikke norsk. Vennligst kommuniser med Gaagii ("Ravn")
VENNLIGST MERK: Hvis du trenger å skrive til meg (Malakai10) eller Norsk-talende (Gaagii) trykk på anførselstegn ved siden av navn. Dette vil "pinge" heller. Spillere vet ikke om du prøver å få oppmerksomheten deres med mindre du "ping" dem.

Tjenester jeg (Malakai10) tilbyr

Opplæring
Enhver spiller som har vært på dette nettstedet i mindre enn 32 dager kan bli trent til> 720% for $ 1.

Men jeg skal trene hester for nye spillere først etter at jeg har fullført den nåværende hesten.

Opplæring kan ta en stund, rundt to uker eller mer. Jeg er travel og når jeg har fritid vil jeg heller bare lese. Jeg beklager. Hvis du vil ha en hest trent raskere, vennligst ikke spør meg om å trene for deg.

VENNLIGST MERK: En hest per ny spiller om gangen

Månedlig sponset konkurranse
Jeg holder månedlige konkurranser med lave inngangsavgifter. http://www.horseworldonline.net/competitions/view/39132

De er åpne for alle og lar deg gjøre noen enkle penger. For å gå inn, trykk på kategorien som sier "Skriv inn hesten min" og velg hestene dine.

Potensiell hestesalg
Hester jeg kanskje selge vil bli merket "hester for nye spillere" eller noe lignende. De finnes i min andre konto http://www.horseworldonline.net/farm/view/33606 eller i denne låven http://www.horseworldonline.net/farm/barn/90019

VENNLIGST MERK: Hester med poster og / eller titler vil ikke bli gitt bort. Titler inkluderer ting som "Champion (Mester)" og "Grand Champion (Mester)". Hester uten trening på min andre konto er ikke til salgs.

HJELPEGUIDE:

Kontoer:

Du har lov til to kontoer. Noen driver en hovedkonto og den andre er et sted å "fryse" hester. Du fryser hester ved ikke å ta "svinger". Svinger er representert ved halvmåne i øvre hjørne.

Å starte

Å starte trenger vi alle en hest riktig? Du kan enten kjøpe en hest fra "markedet" eller gjennom "adopsjonssenter". Hester gjennom markedet koster spillkontanter. Hestene gjennom adoptionssenteret koster "ponni pollett (også kalt PT)". Du kan også sjekke forumet for spillere som selger billige "kverner" (fullt utdannede hester). Kverner er de beste til å begynne med, da du kan vise dem og ha bedre sjanser til å tjene penger.

For å vise deg gå til kategorien som sier "konkurranse" og velg viser som samsvarer med hesten din.

For å nå adopsjonssenteret trykk på "marked" -fanen.
For å nå forumet trykk kategorien "fellesskap".

Adoptionssenteret

Alle hestene fra "adoptionssenteret" er ren avl. De ser ikke alltid ut som de ville i virkeligheten. Dermed vil du møte "romersk-nese" arabere og "oppvask ansikt" belgiere. I HWO har adoptivhester realistiske egenskaper uansett utseende. For eksempel ville en belgisk være sterkere enn en arabisk hest.

"Ren rase"?

Så du har en hest. Den første delen under Attributter skal utheves i blå. Dette forteller deg akkurat hva slags hest du har.

http://www.horseworldonline.net/horse/profile/1834452 Denne hoppen er en blandet "Quarter Horse". De 31% representerer hennes dominerende forfedre (Kvart Hest). Hvis du går inn i hennes "stamtavle" vil du se hennes forfedre.

Vennligst merk: Blandede raser ikke nødvendigvis selger så vel som rene raser.

Med andre hester ser du +1 eller +2 (opptil +8 eller mer) i det uthevede blå området. Disse plussene representerer generasjoner av ren avl.

Med hester som sier 100% i det blå uthevede området, betyr dette at de er en første generasjon ren rase. Noen ganger kan du få en ren avlet uten dette 100% ved å blande to andre rene raser. Eksempel, hvis du avle en ren araber og en ren turkmen, kan du få en ren Akhal-Teke uten 100%.

Hestene er delt som rene raser, halve raser, blandede raser, del raser og "grade" hester.

Halvdelen - Hvis to raser er oppført, sammen med halvparten, er hesten akkurat halv og halv. Eksempel: 'halve Deliboz', hesten din er bare halvdel Deliboz.

Grade hester er komplette blandinger. De er en blanding av så mange raser at man ikke engang kan liste en enkelt rase som en "dominerende" rase.

Blandede hester er mer blandede, men de har en fremtredende rase. Hvis du sjekker Gaagii's hestens stamtavle (trykk + for å åpne) du vil se at Kvart Hest (Quarter Horse) er på begge sider av forfedrene.

Delhester har mer enn 50% av en rase i dem. Én eller to raser vil bli oppført.

COI:

COI står for innavl koeffisient. I utgangspunktet betyr det hvor nært knyttet denne hestens forfedre er. Verdien av COI avhenger av spillerne. Noen mennesker har ikke noe imot høyere COIer og noen foretrekker lavere COIer. Men hvis du oppdager en kjempefint hest med lavt COI kan det være ganske verdifullt. Det kan imidlertid være vanskelig å få gode hester med lavt COI.

Til referanse har COI ingen negativ effekt på hestene til dags dato. Det er bare akkurat nå et spørsmål om preferanse.

Oppdretterens rapport:

Oppdretterens rapport finnes under "info" -fanen på hesten din. Det vil gi deg informasjon som dette:
Ser ikke ut som han har mye naturlig styrke

Det er åtte kjennetegn: Styrke, Hastighet, Utholdenhet, Bevegelse, tempo (måle), Balansere, Smidighet, og
Intelligens

Hver av disse kjennetegn kan ha bakgrunnsfarger. Det du vil være oppmerksom på, er fargene. Disse har verdi.

Gull er bedre enn grønn, grønn er bedre enn ingen farge, og ingen farge er bedre enn rød.

Vennligst merk: Bevegelse og styrke er to trekk som er vanskelig å nå "gull" status. Du kan noen ganger finne hester grønn bevegelse og styrke til salg eller stud.

Prising av hester:

Prisene på hester varierer. Med de populære raserne (for eksempel arabere) kan dyr med dårligere statistikk være vanskeligere å selge. Med mindre vanlige raser (for eksempel Dølahest) hvor vanskelig de skal selge avhenger av dagens interesse.

Dyr med uvanlige farger eller gode egenskaper er vanligvis enkleste å selge.

Vanligvis er en hest som ikke har bakgrunnsfarger mer verdifull enn en hest med et enkelt rødt karakteristikk.

Det er unntak som den stakkars hestens kappefarge som kan gjøre det mer verdifullt. Det er imidlertid avhengig av andre spillere. Jeg (Gaagii) som et eksempel ville ta en hest med rød statistikk hvis den var merket som de fjordhest.

Hestens treningsnivå påvirker også salgsverdien. I "Info-fanen" under "Opplæringsbetingelser" angir prosentandelen hvor fullstendig hestens trening er. En hest med 1% i styrke som eksempel er ikke trent. En hest med 100% i styrke er opplært. Å ha 100% i alle åtte egenskaper er en fullt utdannet hest.

Igjen som med statistikk og farger avhenger verdien av en trent hest av andre spillere. Vanligvis selger en trent hest bedre enn en uopplært hest.

VENNLIGST MERK: Heste modenhet er rundt 3 år for hingste (4 år for hopper). De dør vanligvis rundt 20 år, selv om noen kan være eldre. Eldre hester kan selge for mindre.

Hestegenetisk potensial (HGP)

Hestegenetisk potensial (igjen i "info-fanen") er oppført nederst på hestens side. Dette representerer hestens genetiske potensial. Hester med høyere genetisk potensial er vanligvis sett som mer verdifulle.

Det genetiske potensialet varierer fra 20,000 til 80,000. En hest med 80,000 genetisk potensial er "bedre" enn en hest med 20,000.

Bekreftelse:

Funnet i "bekreftelsesfane" gir dette et sammendrag av hestens poeng per de åtte karakteristikkene. Disse poengene varierer fra 5 til 80 med de større poengene bedre enn mindre.

Bortsett fra poeng, representerer bekreftelsen også hvordan hestene ser ut. Det er tre kategorier:
Hod og nakke, skulder og fat, rygg og hofte og ben. Som eksempel en hest med tykke ben vil se annerledes ut enn en hest med tynne bein. Hvordan hesten ser ut avhenger av rasen. Noen raser er tunge og tykke, noen raser er tynne og lette. Ved å krysse til andre raser kan du variere hvordan hesten ser ut

VENNLIGST MERK: Med mindre du kjøper en premium konto, vil du ikke kunne se denne informasjonen. Du må spørre på forumene. Eller Gaagii

Premiumkonto

For å kjøpe en premiumkonto gå til butikken. Du må kjøpe ponni pollett (også kalt PT). De er basert på størrelse: håndfull (600), ransel (1,600), veske (2,700) og kartong (5,200). Gå til oppgraderingsfordeler

En premiumkonto spenner fra 1 måned til 500 pony tokens, 3 måneder til 1500 pony tokens, 6 måneder til 2500 pony tokens, og 1 år til 5000 pony tokens.

VENNLIGST MERK: Du trenger også ponni pollett for å kjøpe dyr fra adopsjonssenteret

Nødvendige guider for å se på:
http://www.horseworldonline.net/forum/v ... =12&t=1235 skrev:
Larissar:
Disciplin Sammendrag

Du kan bruke dette sammendraget til å bestemme den beste disiplinen for hesten din ved å se på hvilken statistikk som er høyest i hesten din. I tillegg til grunnstatistikken har hver type hest også en predisposisjon til bestemte *.

Som et eksempel er et utkast (Shire) bedre på logg trekk than hesteveddeløp på grunn av raseegenskaper. Utkast hester er generelt tyngre, tykkere og sterkere.

Konkurransens navn | Statistikk evaluert

Tønne veddeløp: Smidighet, Hastighet, Styrke, Balansere
Langrenn: Utholdenhet, Styrke, Smidighet, Balansere
Skjærende: Smidighet, Intelligens, Styrke, Hastighet
Dressur: Bevegelse, Balansere, Måle, Styrke
Kjøring dressur: Bevegelse, Balansere, Styrke, Måle
Utholdenhet: Utholdenhet, Hastighet, Smidighet, Måle
Seletøy: Hastighet, Utholdenhet, Styrke, Måle
Jeger arrangementer: Bevegelse, Styrke, Måle, Balansere
"I hånd" Hoppe: Intelligens, Smidighet, Styrke, Utholdenhet
Logg Trekk: Styrke, Utholdenhet, Bevegelse, Måle
Marathon kjøring: Styrke, Utholdenhet, Måle, Intelligens
Hindring kjøring: Styrke, Smidighet, Utholdenhet, Balansere
"Stang" Bøying: Hastighet, Smidighet, Intelligens, Balansere
Hesteveddeløp: Hastighet, Utholdenhet, Styrke, Hastighet
"Reining" (vestlige hendelser) Smidighet, Styrke, Bevegelse, Balansere
Sadel sete: Balansere, Smidighet, Bevegelse, Intelligens
Vise hoppe: Balansere, Styrke, Smidighet, Hastighet
Sprinte veddeløp: Hastighet, Styrke, Smidighet, Hastighet
Tilkomst jage: Hastighet, Smidighet, Styrke, Utholdenhet
Vestlig glede: Intelligens, Balansere, Bevegelse, Måle
Vestlig etterspore: Smidighet, Balansere, Intelligens, Utholdenhet
Arbeider Ranch: Intelligens, Smidighet, Balansere, Styrke
http://www.horseworldonline.net/forum/viewtopic.php?f=12&t=10296 wrote:Olga33:

Noen ganger må du kanskje kontakte en annen spiller på forumet. For å gjøre dette må du "pinge" noen. Hvordan pingerer du noen?

Som så:

[sitat = "Navn"] budskap[/ sitat]

Vennligst Merk: Du bruker ikke "..." men skriver sitat.

Hvordan bruke det:

1) Du trenger den andre spillers korrekte brukernavn (for eksempel Gaagii ikke Gaggi).

2) Du bruker ovenstående - [sitat = "Navn"] budskap[/ sitat] - uten karakteravstand.

[sitat^=^"gaagii"]Hei Gaagii[^/^sitat] fjerne ^ tegn << Dette vil "pinge" meg og jeg vil få et varsel

Return to “General Chit Chat”